softies Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag vill ta bort min profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Du kommer att spärras från fuska om din profil tages bort ;) Tänk efter... Låt den bara vara annars :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Kontakta admin har jag för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Asså jag vill göra en ny profil med min e-mail adress, men då måste jag ta bort den här först :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Annars kan du gå in >>>HÄR<<< Om du vill göra andra likadana saker går du in på mina inställningar... Redigerat 7 Januari 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 låt den bara va inaktiv, jag tror inte det gör nåt då. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Asså jag vill göra en ny profil med min e-mail adress, men då måste jag ta bort den här först :unsure: Tar du bort den här blir du bannad från fuska och kan inte göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Asså jag vill göra en ny profil med min e-mail adress, men då måste jag ta bort den här först :unsure: Mezox, läs igenom nästa gång du postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Asså jag vill göra en ny profil med min e-mail adress, men då måste jag ta bort den här först :unsure: Med tanke på det( ^ ) inlägget så tror jag inte att han förstod riktigt vad du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.