mashemoto Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 som rubriken lyder själv har jag bitdefender! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag har Nod32 eller vad det heter. Jag brukar byta virusskydd då å då för att kolla vilket som är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Zone alarm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pijak Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Just nu sitter jag med linux så behöver inget :P men annars kör jag med nod32. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Använder just nu AVG men hade för några dar sen Panda men eftersom det stoppade asmycket så bytte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) Kaspersky (vill skaffa NOD 32 :( ). Men Kspersky är lite irriterande :angry: . Den "blockar" alla online spel, eller rättare sagt stänger ner dom. Men det är i alla fall något som skyddar datorn mot virus :P Redigerat 8 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Det finns inte fler antivirusprogram än att det går att göra en omröstning om saken ;) Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg