Gäst Totorio Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) hur använder man superkrafterna på superman mod tex det står att jag ska få en spellbok men jag vet ej hur man använder den eller enns hur man får fram den eller cyclops laser Redigerat 8 Januari 2007 av Totorio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 errm man ska inte få någon bok på superman men tillexempel på cyclops går du in på conolen sen skriver du så här Bind "key du vill ha" +power"?" den power det står att det ealltså dem har nummer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 ska jag skriva + kecknet och " tecknen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) Öppna upp konsollen och skriv: bind "KNAPP" "+power" Har du två heros med en speciell superkraft får du binda en annan, men till +power2. knapp = givetvis den knapp du vill använda Redigerat 8 Januari 2007 av woicer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 nej plus ska vara med men inte " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 okej det funkade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 tex. bind "n" "ultimate" ifa det e en wc3 server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg