Avregistrerad Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Är det det enda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Själv tycker jag att det är onödigt att skaffa den ifall man redan har en xbox 360, jag brukar inte göra som vissa andra här (jag nämner inga namn) flytta på xboxen medans jag spelar. Och när jag spelar så sitter man ju inte och stör sig på fläkten, eller jag hör den inte ens. Men för en som ska skaffa xbox så kan man ju lika gärna ta och köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Nej, fläkten hör man bara i t.ex film sekvenser mellan uppdrag. När man spelar så märker man den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Jag märker den aldrig. Jag är alltid så uppslukad av mina spel. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Jag tror den nya versionen inte kommer repa skivor, ha mindre processorer, väga mindre samt vara tystare. Sen var det väll också en större hårddisk på väg? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 ... och säkert ha en patch mot hacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Hacket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 f*n va grovt, jag visste inte att det skulle släppas en ny 360modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Det vore ju coolt med en ny modell men jag ser det ganska onödigt. Jag hade hellre röstat för en helt ny konsoll istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Vad bra jag ska snart skaffa en så då kan jag licka gärna vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 det var falska rykten blir ingen zephyr (ny modell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
illnino7 Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 ändå den kommer kanske at ha problem för at den kommer at vara helt ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.