Hoppa till innehåll

När/om Man Blir Bannad


Dave37

Rekommendera inlägg

jag snackade med en fd. fuska medlem på MSN förut och han sa att han har blivit bannad fram till 2038! är inte det lite överdrivet? bli avstängd i 31 år? jag menar han har ju inte varit någon nätpedofil eller nåt. t.ex. mördare hamnar bara 10 år i fängelse. men på fuska blir man avstängd i 31 år! fem varningar är ju inte särskilt mycket och det är inget allvarligt heller. Admin eller nån, sänk tiden man är bannad till 1 år eller nåt.

 

 

EDIT: en säker källa säger att även om det står 31 år så är det för alltid och att chansen att det blir ändrat är mycket liten.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej. Du får fem chanser, plus alla eventuella tillsägelser du får innan du blir varnad. Det är som NF säger, då har du bevisat att du inte kan sköta dig. Varningarna är till för att man ska ha en chans att bättra sig, och följer man inte reglerna trots att man blivit varnad flera gånger så ska man inte heller vara här.

 

Att det är 30 år eller vad det nu är är bara för att ha något att skriva i databasen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte mer än rätt. Titta på mig till exempel. Jag skötte mig inte förut. Och 1 varning till Och jag blir bannad.

Och då får jag acceptera det.

Dessutom får man inte en varning på en gång precis. Så 5 är ett bra tal och det är lagom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, det är klart att långvariga medlemmar drar på sig varningar ibland. Särskilt för regler där det kan tolkas vad som är tillåtet och inte. Är man här länge så får man varningar, även om man kan sköta sig och är snäll och trevlig.

 

Och 38 är i princip för evigt, eftersom sidan inte kommer finnas kvar då =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...