Hoppa till innehåll

När/om Man Blir Bannad


Dave37

Rekommendera inlägg

Det är löjligt att man blir avstängd för alltid om man blir bannad eftersom många varningar som det verkar ges ut lite var och när eftersom moderatorerna "tävlar" om vem som kan ge flest varningar.

 

Ta t.ex Xade och Draghon när de är inne spenderar de 50% av sin tid till att låsa trådar och varna folk.

 

Det är lite väl hårt här på fuska, har lyckats hålla mig borta från varningar och har aldrig haft några men jag ser ju hur det går för andra.

 

Xade är den enda som tar hand om anmälningarna/fusk för tillfället ser det ut som. Så vad är problemet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är löjligt att man blir avstängd för alltid om man blir bannad eftersom många varningar som det verkar ges ut lite var och när eftersom moderatorerna "tävlar" om vem som kan ge flest varningar.

 

Ta t.ex Xade och Draghon när de är inne spenderar de 50% av sin tid till att låsa trådar och varna folk.

 

Det är lite väl hårt här på fuska, har lyckats hålla mig borta från varningar och har aldrig haft några men jag ser ju hur det går för andra.

 

Har sett att du är mer aktiv den senaste tiden, skev lite dåligt där uppe menade mer att du tidigare oftast bara kom in och låste trådar och varnade folk, men jag har sett att du inte gör det så ofta längre. Så jag ber om ursäkt för min överdrift inget illa menat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh glöm det. Insåg vad det hela handlade om. Men Xade kanske kan slappna av eller. Ja menar. t.ex Om Draghon är inne på forumet så ska ju hon inte behöva spendera hela dagen åt att låsa saker osv. Som Xade gör. Visst han gör ett bra jobb. Men om jag vore moderator och skulle behöva låsa dagen ut och dag in så skulle jag bli galen. Jag skulle ta det lungt och låsa då det behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan hålla med Dave37 till 100%

Det är löjligt strängt ;)

 

Hur kan du säga något sånt om fuska.se´s genom tidernas finaste medlem?

 

--

 

Onödigt strängt är det verkligen. Ett halvårs-ett års ban skulle vara lagom, då får man lära sig en läxa, men också komma tillbaka, lite mognare, lite bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bannad för evigt låter lite väl coolt...

1 år hade räckt för att få personen att tänka om, om han fortfarande vill vara kvar på sidan, som någon sagt...

Dock så kan det innebära att personen totalt glömmer bort sidan.

 

Att vara bannad i 1 år om man får 5 varningar låter rimligt, men får man 5 varningar en andra gång så borde det bli livstid... eller om man kunde ha haft färre varningar den andra gången. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är riktigt missnöjd med mina varningar men jag tycker själv att jag har bättrat mig.

 

Bli bannad i 31 år..?! Hmm nej.

 

Varför inte få en chans efter ett halvår som någon sa.

 

Man får ju en chans att bättra sig.

Men då kanske man kan få bara tre varningar på sig..??

Redigerat av Master_Adi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag snackade med en fd. fuska medlem på MSN förut och han sa att han har blivit bannad fram till 2038! är inte det lite överdrivet? bli avstängd i 31 år? jag menar han har ju inte varit någon nätpedofil eller nåt. t.ex. mördare hamnar bara 10 år i fängelse. men på fuska blir man avstängd i 31 år! fem varningar är ju inte särskilt mycket och det är inget allvarligt heller. Admin eller nån, sänk tiden man är bannad till 1 år eller nåt.

 

 

EDIT: en säker källa säger att även om det står 31 år så är det för alltid och att chansen att det blir ändrat är mycket liten.

 

Vi har blivit för mycket påverkade av USA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är riktigt missnöjd med mina varningar men jag tycker själv att jag har bättrat mig.

 

Bli bannad i 31 år..?! Hmm nej.

 

Varför inte få en chans efter ett halvår som någon sa.

 

Man får ju en chans att bättra sig.

Men då kanske man kan få bara tre varningar på sig..??

 

Nej 1 varning då. + Eventuella tillsägelser

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...