Hoppa till innehåll

Hacker?


Rekommendera inlägg

såg en rolig film som gick typ 2 Jan 00.00-02.00 på natten som hette Hackers :) den filmen var väldigt bra, det var en som programmerade sånna som sprutar i taket när det brinner på en skola att dom skulle ha en test-tid, en frågade honom i skolan: "varför har du paraply", en sekund senare fällde han upp det & så startade dom som sprutade vatten :D det var skit kul.

 

någon mer än jag som har sätt filmen?

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WASD jag har sätt den filmen oxo. skit rolig, får man skriva länkar till typ hack forums?

 

för att bli hacker finns det lite man måste veta innan

 

olika hardware

olika software

lär man sig typ bara C och sen tror man kan compila alla hacks man vill så är man sämst...(jag är ett bra exempel)

men det är enkelt att vara script-kiddie (använda andras program) men man måste endå kunna lite om hacking stuff oxo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WASD jag har sätt den filmen oxo. skit rolig, får man skriva länkar till typ hack forums?

 

för att bli hacker finns det lite man måste veta innan

 

olika hardware

olika software

lär man sig typ bara C och sen tror man kan compila alla hacks man vill så är man sämst...(jag är ett bra exempel)

men det är enkelt att vara script-kiddie (använda andras program) men man måste endå kunna lite om hacking stuff oxo.

 

Använda andras program och ta credz för det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Andreasswf

bli vanlig programmerare istället!  :cool:

 

Finns många lagliga sätt att ha kul (Nu menar jag inte att allt crack och hack och smackelipack är olagligt)

Tillexempel flash 8, Gamemaker, Pivot (Använder inte pivot)

Och typ andra saker där du bestämmer vad som ska hända och designa dina egna skapelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...