WASD Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 (redigerat) såg en rolig film som gick typ 2 Jan 00.00-02.00 på natten som hette Hackers :) den filmen var väldigt bra, det var en som programmerade sånna som sprutar i taket när det brinner på en skola att dom skulle ha en test-tid, en frågade honom i skolan: "varför har du paraply", en sekund senare fällde han upp det & så startade dom som sprutade vatten :D det var skit kul. någon mer än jag som har sätt filmen? Redigerat 16 Januari 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Skulle vara kul att hacka fattiga spel som RuneScape :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 WASD jag har sätt den filmen oxo. skit rolig, får man skriva länkar till typ hack forums? för att bli hacker finns det lite man måste veta innan olika hardware olika software lär man sig typ bara C och sen tror man kan compila alla hacks man vill så är man sämst...(jag är ett bra exempel) men det är enkelt att vara script-kiddie (använda andras program) men man måste endå kunna lite om hacking stuff oxo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 WASD jag har sätt den filmen oxo. skit rolig, får man skriva länkar till typ hack forums? för att bli hacker finns det lite man måste veta innan olika hardware olika software lär man sig typ bara C och sen tror man kan compila alla hacks man vill så är man sämst...(jag är ett bra exempel) men det är enkelt att vara script-kiddie (använda andras program) men man måste endå kunna lite om hacking stuff oxo. Använda andras program och ta credz för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 bli vanlig programmerare istället! :cool: Finns många lagliga sätt att ha kul (Nu menar jag inte att allt crack och hack och smackelipack är olagligt)Tillexempel flash 8, Gamemaker, Pivot (Använder inte pivot) Och typ andra saker där du bestämmer vad som ska hända och designa dina egna skapelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 finns ganska bra träning på www.hackthissite.org tror jag det var obs den är laglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.