wubo Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 tjena, nu är det så att jag behöver lite hjälp med zelda links awakening dx. jag har inte kommit så långt för jag är fortfarande i första staden (eller hur man ska säja det) men jag har iallafall fått tag på den där gossedjuret som man spelar för att få. så hur kommer jag vidare? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Du ska gå till huset i norra delen av staden hittar du det? I det huset ska du ge de som bor där Toshi dockan och du kommer få ett hårband (Ribbon) det nya föremålet ska du ge till hunden i hundkojan ungefär i mitten av staden. Då kommer du få hundmat som föremål. Då ska du gå ner till stranden där du hittade svärdet. Men en bit längre till höger tills du finner ett hus där det bor en apa som du ska byta hundmaten med så du får bananer. Gå sedan till affären i staden från den rutan, gå höger 2 ggr rutor, 3 rutor nedåt, höger och söder en gång vardera. För att komma till ett hus där det bor en snubbe med namnet Richard han har blivit utkastad från sitt slott du ska då leta 5 gyllene löv. Om jag ska skriva mer säg till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Vilken affär är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Affären där man kan köpa saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 jag hittar ändå inte Richard :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Stå vid affären följ stigen höger. Fortsätt, slå sönder buskarna och lyft stenarna. sedan i nästa ruta gå neråt. neråt nu ser du ett tempel(tempel 2 tror jag det är) fortsätt neråt, sedan höger det enda valet du kan göra och i den här rutan kan du bara gå neråt. Så! nu är du framme vi Rickards hus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 men jag kan inte lyfta stenarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Du måste då skaffa Kraftarmbandet(Power bracelet) Beskriv exakt vars du är i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 jag har pilbågen och de där bomberna och svärdet och skölden som vapen och någon annan konstig grej. sen har jag bannanerna och en snäcka eller något sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Hur många tempel har du klarat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 inget ( vad jag vet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Har du en fjäder som föremål? Tryck på start kolla längst ner till höger finns det något instrument där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg