Hoppa till innehåll

Skulle Behöva Lite Hjälp

wubo

Rekommendera inlägg

tjena, nu är det så att jag behöver lite hjälp med zelda links awakening dx. jag har inte kommit så långt för jag är fortfarande i första staden (eller hur man ska säja det) men jag har iallafall fått tag på den där gossedjuret som man spelar för att få. så hur kommer jag vidare? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Du ska gå till huset i norra delen av staden hittar du det? I det huset ska du ge de som bor där Toshi dockan och du kommer få ett hårband (Ribbon)

det nya föremålet ska du ge till hunden i hundkojan ungefär i mitten av staden. Då kommer du få hundmat som föremål.

Då ska du gå ner till stranden där du hittade svärdet.

Men en bit längre till höger tills du finner ett hus där det bor en apa som du ska byta hundmaten med så du får bananer.

Gå sedan till affären i staden från den rutan, gå höger 2 ggr rutor, 3 rutor nedåt, höger och söder en gång vardera. För att komma till ett hus där det bor en snubbe med namnet Richard han har blivit utkastad från sitt slott du ska då leta 5 gyllene löv.

Om jag ska skriva mer säg till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stå vid affären följ stigen höger.

Fortsätt, slå sönder buskarna och lyft stenarna. sedan i nästa ruta gå neråt. neråt nu ser du ett tempel(tempel 2 tror jag det är) fortsätt neråt, sedan höger det enda valet du kan göra och i den här rutan kan du bara gå neråt.

Så! nu är du framme vi Rickards hus!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...