Shadowborn Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Jag skaffade fraps nyligen och instalationen och allt sånt gick utmärkt men det startar inte markören vissar att det laddar och sen slutar den och absolut inget händer jag provade på min andra dator också och de blev likadant vet nån vad detta kan bero på?? Citera
MahL Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Är inte riktigt helt säker, men jag tror att det bara kommer en ikon nere i högra hörnet nere vid klockan där det är som en tv och sen tror jag det står 99 med gult så kolla där. Tror iaf att det va så för mig Citera
Gäst Helgon Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Fraps är krångligt till man förstått det, vilket spel är det du försöker med? För mig har jag fått igång det på maplestory och elastomania (elma). När jag kört fraps på elastomania har reklamtexter gått bort, så när du lärt dig fraps kan elastomania (elma) vara ett alternativ. Citera
KalphiteQ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Alltså vad gör fraps ? Har faktiskt aldrig hört talas om Citera
Gäst Helgon Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Alltså vad gör fraps ? Har faktiskt aldrig hört talas om Filmar under spelets gång. Du väljer själv när fraps ska vara av och på genom snabbkommandon, efter det sparas det ner i små filmfiler. Bra och smidigt. Citera
Shadowborn Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) Jag kan inte ens starta programet och det kommer ingen ikon nere i verktygsfältet. Men de är konstigt för de funkade med de där oregistrerade när man bara kan filma i 30 sekunder. :huh: Finns de inget liknande program?? Redigerat 10 Januari 2007 av Shadowborn Citera
woicer Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Skrivet 10 Januari 2007 Shadowborn, du beskrev problemet själv. Om du installerat en trialversion av programmet och sedan försöker installera en olaglig version startar inte fraps. Detta beror på att trial-versionen lägger sig kvar i registret och blockerar en olaglig version. Eftersom det inte är tillåtet, så går jag inte in mer än så. Citera
Shadowborn Skrivet 11 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2007 (redigerat) Jag avinstallerade trial versionen och tog bort de från registret men de funkar fortfarande inte :blink: men finns de som sagt inget liknande program som gör samma sak som fraps? Redigerat 11 Januari 2007 av Shadowborn Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.