phs Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Jag har spelat igenom alla sonic´s banor klarat alla hans town missions och behöver mer ringar för att köpa alla gems :( . HUR SKA JAG GÖRA???!!! Jag måste ha dom två sissta gemsen. Likadant med Shadow, jag måste ha Chaos Boost lvl 3! PLX! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amelia Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Vilket spel är det? E det det nya sonic spelet sonic the hedgehog(next gen) som e bå xbox 360 och PS3. I så fall så kan inte jag hjälpa dig. Har inte hunnit spela det så mycket innnan mitt Xbox 360 blev stulet förra veckan för vi var på fest och när vi kom hem så var det krossade fönster och stulna grejer tur att jag hadde min andra consoler hos farsan. Oj förlåt jag byttte emne nu. :blink: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 (redigerat) shiiit. har hänt samma sak med mig men de var en tid sedan så de tog mitt ps1 :o Redigerat 14 Februari 2007 av NeoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 kolla om det finns fusk <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.