Flatout_2 Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 jag vill inte ha nån ps 3 men man måste ju tänka på att den blivit försenad jävlit många gånger o så finns den i usa o asien.. vad är problemet dom kan ju skika hit några 100 ex eller mer så blir alla ps fans glada o nöjada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 100 räcker absolut inte ca 1 miljon exemplar skulle nog duga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 L0L, en miljon? snarare 50 Miljoner (till hela europa alltså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Vem har sagt att alla vill ha en? :P Och hur lätt tror ni det är att producera 50 miljoner funktionsdugliga Ps3or? Liksom de har problem att framställa dugliga just nu och jag antar att det kommer förbli så ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Vem har sagt att alla vill ha en? :P Och hur lätt tror ni det är att producera 50 miljoner funktionsdugliga Ps3or? Liksom de har problem att framställa dugliga just nu och jag antar att det kommer förbli så ett tag... men har dom sagt ett datum till premiären så tycker jag dom ska anpassa sig därefter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Men jag har för mig att det blev en försening av blueray skivorna :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Tro inte på de första release datumen som kommer ut så slipper ni bli besvikna -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Har svårt att tänka mig att det skulle säljas över 50 miljoner exemplar i europa :P Eftersom det sålts ca 1 mille i staterna. LÄNK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 jag menade att dom skulle skika från tex usa hit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatsaregood Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 har redan Xbox 360, Nintendo Wii och ps2 så d e onödigt för mig att köpa :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Har svårt att tänka mig att det skulle säljas över 50 miljoner exemplar i europa :P Eftersom det sålts ca 1 mille i staterna. LÄNK! Tror du inte den skulle sålt mer om det fanns maskiner att köpa? 100 miljoner kunder försvinner inte så enkelt (även om många har dubletter av maskinen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 har redan Xbox 360, Nintendo Wii och ps2 så d e onödigt för mig att köpa :cool: o________o Testa jogga någon gång, det är bra för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg