Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Ät en flugsvamp vetja, dock så kan man väl dö av att äta sådana va? Får man fråga varför du vill ha tips på det här? Jag vet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 När det finns pengar att tjäna kan man göra mycket :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 (redigerat) Man får oftast feber av att hälla i sig tandkräm... (Och det är oftast inte dödligt...) Ta dock inget ansvar för allvarliga problem! Men jag känner många som gör så ;) Redigerat 11 Januari 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Man får oftast feber av att hälla i sig tandkräm... (Och det är oftast inte dödligt...) Ta dock inget ansvar för allvarliga problem! Men jag känner många som gör så ;) Hur mycket tandkräm då och vilket märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Ipecac. garanterat okontrolerad spy attacker i minst 10 min. Äckligt. Men det borde ju funka. Dock så vet jag inte om man kan köpa Ipecac varsomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Man får oftast feber av att hälla i sig tandkräm... (Och det är oftast inte dödligt...) Ta dock inget ansvar för allvarliga problem! Men jag känner många som gör så ;) Lagom mycket, vilket som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 bland ketchup, senap, mjölk, vatten och saker som är "rinnande" har för mig att nån gjorde det och spydde ;) OBS inte mitt problem om du dör^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 (redigerat) Kazour: Den som spydde av det kanske gjorde det av ren äckelhet. Guggo och Gird3r: Tack för era tips. Jag ska skicka mynten på direkten. ;) Vem som helst: Är det farligt att stoppa i sig ungefär en halv dl tandkräm? EDIT: Ville bara säga att TheExecutor också får en belöning för tandkrämstipset. Redigerat 11 Januari 2007 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Exakt som Guggo säger, vilket märke som helst... Men ta inte en hel tub, det är TOTALT onödigt... Räcker väl med en 10-25ml beroende på person för att få feber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Man får oftast feber av att hälla i sig tandkräm... (Och det är oftast inte dödligt...) Ta dock inget ansvar för allvarliga problem! Men jag känner många som gör så ;) När jag äter tandkräm blir jag skitnödig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Har tandkrämen samma effekt om den är blandad med vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jo nu undrar jag om det finns några slags växter, örter, maträtter o.s.v. som man blir sjuk av. Alltså inte dödligt sjuk utan bara kräkningar, ökad temperatur, utslag o.s.v. Seriösa svar tack. PS. Dem som ger mig bra svar belönar jag med 10 fm. vet du ens dina egan frågor?du ville ju veta hur man kunde kräkas o.s.v <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.