SFrisk Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) Hej! Som ni kanske vet så har det kommit en ny patch nu till gears of war. När jag glatt installerade patchen och de nya banorna skulle jag hosta ett game för att testa dem. Då står det att Jag måste öppna en port i min router. Har googlat runt lite men hittar inte något. Snälla säg bara vilka portar jag ska öppna, resten vet jag. Vore tacksam om man kunde svara :P! Redigerat 11 Januari 2007 av SFrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Testa att gå in på xbox.com/support Hoppas det hjälper ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 12 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Har googlat runt lite (mer) och hittade något. har öppnat lite portar nuoch hoppas på att det funkar. moderator. Lås gärna denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 tråden åker i arkivet till slut. Dom låser aldrig trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 tråden åker i arkivet till slut. Dom låser aldrig trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.