Gäst YoTo Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Den där PokéGiant hade gjort har nog jag med fixat en gång, iaf bakgrunden fast med vanliga blixtfärger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Hur förstorar man en bokstav i sin avatar det största ja får den till är typ en halv cm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 En bokstav? I PS? Där man väljer Font bredvid finns det i typ # TP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 En bokstav? I PS? Där man väljer Font bredvid finns det i typ # TP. Ja men hur gör man vad ska jag klicka på för att förstora den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Man väljer storlek genom att gå upp nära arkiv och det sen väljer man storlek där det står pt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Man väljer storlek genom att gå upp nära arkiv och det sen väljer man storlek där det står pt.Jag gör PT och tar 72 (det högsta men den blir fortfarande ganska liten hur göra jag den 5 cm) Redigerat 28 Februari 2004 av Son-Gohan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Man skriver i själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Byt till en större font för faen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) Byt till en större font för faen.HUR!Vad är font? Jag bytte till 1200 något och den blev 2cm Redigerat 29 Februari 2004 av Son-Gohan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 text stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag lägger in en bild när Upl.mine funkar.för det här AngelFire fattar jag noll om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag fattar men orkar inte skriva det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.