Hoppa till innehåll

Windows Vista


Xzdo
 Dela

Rekommendera inlägg

OT: (sry) Är det sant att Vista söker efter olagliga filer?

 

Det skulle bryta mot alltför många lagar så det är knappast troligt nej. Men man kan ju vänta en vecka efter releasen med att köpa det - du lär få reda på det ifall Vista skulle ha någon sådan funktion.

Dock ska Vista bara gå att installera på en enda dator, annars blir systemet mer eller mindre oanvändbart. Men uppfinningsrikedom är ju inte fildelarnas svaga sida direkt så det finns väl risk/chans att folk kommer på sätt att gå runt det relativt snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag har kört Vista (inte längre dock) och det inget sånt, inte i närheten faktiskt. Vista går snabbt att installera och flyter på bra. Märkligt nog känns det som om Vista flyter på bättre än gamla XP, dock krävs det en liten bättre dator för detta. Vista har fått många felaktiga rykten, vilket är trist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag har kört Vista (inte längre dock) och det inget sånt, inte i närheten faktiskt. Vista går snabbt att installera och flyter på bra. Märkligt nog känns det som om Vista flyter på bättre än gamla XP, dock krävs det en liten bättre dator för detta. Vista har fått många felaktiga rykten, vilket är trist.

 

Nybootade datorer går alltid snabbt, vänta ett år så kommer nog inte datorn vara så snabb i vista längre, skulle jag tro. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

ja Windows vista komemr inte låta dig köra bräna skivor, och komer installera en j*vla massa spyware som bevakar vad du gör.

 

Håller med..

 

Jag installerade en trial av Vista förut och kommer aldrig skaffa Vista, varken test verisionen eller köpta. Jag fick tom inte spela minna egna spel pga att Vista ville inte starta dom. :evil: Samma sak gällde andra program. Så använd inte Vista (fullt av spyware). Tips från mig!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...