oddy Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag skriver här för att höra ifall det är någon som lyssnar på takida. Alla jag har frågat har knappt hört talas om dom. Så kom hit nu och diskutera. Den bästa låten dom har gjort tycker jag är killed by a train. Ttrummorna7 gittarerna allt är så skönt i den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Min polare lyssnar på Takida, har ett jäkligt skönt citat ifrån min polarespolare där hon klassar Takida som 'arabmusik'. hahahah :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Kan jag inte säga att det är precis. Och om du är här för att dissa takida så behöver du inte skriva. Orkar inte med massa spam i trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 har plare so lyssnar på de..förstår inte varför..Finns ju bara en bra låt me de, "Evil Eye" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Ja, dom är väl helt OK. Det blir tydligen ett nytt album 2007. Ska bli intressant att lystna på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Kan jag inte säga att det är precis. Och om du är här för att dissa takida så behöver du inte skriva. Orkar inte med massa spam i trådarna. Nej, jag har verkligen inte kommit hit för att dissa Takida. Det min polare skickat har iallafall gått att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Oki. Vilken tycker ni är den bästa låten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Finns många bra men dom bästa är väl typ, Jaded, Broken, Killed By Train, Have You Waited Long och en del andra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Vad är det för genre? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 typ rock tror jag. Jag bryr mej inte så mkt om genrer lyssnar på det som är bra x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 jag hade inte vetat om dom om inte min kompis vatt ihop med sångaren i Takida....reklamr i lr fall dom är dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.