Nemerlon Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Skrivet 10 Januari 2007 Vad är bästa nybörjar klassen och som man kan hålla på med länge?
Snake Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) Testa en Hunter, Warrior eller Rogue (Rogue blir lite komplicerade när man får Poisons och sånt där, men), alla tre är rätt lätta att spela. :) Redigerat 10 Januari 2007 av Snake
Nemerlon Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Januari 2007 Ska testa en Warrior men vad är bästa rasen för det i alliance?
Gäst erikthekiller Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Skrivet 10 Januari 2007 mja är inte hunter rätt svårt med petet som man måste hålla på med hella tiden... Warrior är nog rätt lätt när man kör ensam för de tål mkt men i lag vet jag inte de ska ju tanka hella tiden å det är rätt svårt å hålla reda på alla men man lär sig nog sig rätt fort om Warroior om det (jag började med hunter sen mage men nu warlock och de är rätt svåra...) :) :) :)
Gäst Elite Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 Ska testa en Warrior men vad är bästa rasen för det i alliance? Dwarf eller Human. :-)
yoZhi Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 mja är inte hunter rätt svårt med petet som man måste hålla på med hella tiden... Warrior är nog rätt lätt när man kör ensam för de tål mkt men i lag vet jag inte de ska ju tanka hella tiden å det är rätt svårt å hålla reda på alla men man lär sig nog sig rätt fort om Warroior om det (jag började med hunter sen mage men nu warlock och de är rätt svåra...) :) :) :) Hunters pet är inte alls svåra att hantera, maten är billig och man brukar hitta mat från de mobs man dödar.
SpoWn Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 Ska man vara Warrior så ska man vara GNOME! Tycker att Hunters och Rogue är ganska lätta att vara.
Gäst DonKeN Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Skrivet 19 Januari 2007 Ska testa en Warrior men vad är bästa rasen för det i alliance? Gnome tycker jag, escape artist är alltid bra och ha mot mages.Dwarf=Stoneform.
Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) Dwarf är ganska bra som warriors..Dom har mkt Strength och kan använda "StoneForm" Som faktist är ganska användbar. :ph34r: Redigerat 19 Januari 2007 av DraggO
Rekommendera inlägg