darkganon Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 när du möter Dark Lord Ganondorf (svärdsfighten) ta fram fishing rod och kasta det mot Ganondorf. Han kommer att "hypnotiseras" av kroken och du kan slå honom tre-två slag. Stackars Ganondorf, bli slagen av ett fiskespö... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jag glömde bort att testa det där med fiskespöet. Men det verkar roligt att han blir helt borta av ett fiskespö :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 när du möter Dark Lord Ganondorf (svärdsfighten) ta fram fishing rod och kasta det mot Ganondorf. Han kommer att "hypnotiseras" av kroken och du kan slå honom tre-två slag. Stackars Ganondorf, bli slagen av ett fiskespö... :meddum: Nintendo har gjort många sjuka grejer (Wario Ware, Djurens åsikter och frågor i animal crossing etc.) men det här är det sjukaste jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Sjukt vet jag inte, det är väl snarare en rolig grej som Nintendo har lagt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 (redigerat) HAHAHA!!! :lol: detta ska jag berätta för min kompis som har twilight princess, det kommer bli kul att se det :) Redigerat 16 Januari 2007 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 hehe stackarn...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Sjukt vet jag inte, det är väl snarare en rolig grej som Nintendo har lagt till. Visste du att nåt kan vara både sjukt och roligt på samma gång? Att bli lurd av ett fiske spö är sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.