Gäst RoxZ Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 länk? det ser rätt so roligt ut jag vill ha ett spel typ som wow där man kan vara lite olika raser jag kör wow men endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 http://flyff.gpotato.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 jag har laddat ner skiten nu och instalerat gjort ett account och loggat in men jag fattar typ ingenting kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Jag har spelat det men tycker just för tillfället att spelet suger... ...Men jag hade kunnat göra en guide gör ett nytt ämne om det... //Zenso :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 (redigerat) jag har laddat ner skiten nu och instalerat gjort ett account och loggat in men jag fattar typ ingenting kan någon hjälpa mig? Hjälpa dig? Med vad?Välj bara en server, sedan en kanal. Det kommer typ upp en blå pingvin när du har börjat spela. Läs vad den säger. Det första du ska göra är väl typ att döda aibbats, eller vad de heter. Gå mot norr så är dem det första du möter. När du är lvl 15, tror jag åtminstone, länge sen jag spelade, ska du byta job. Eller menar du att du behöver hjälp att lvla? ;) Redigerat 18 Januari 2007 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Flyff = Flee for fucksake :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.