mrblack Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 :cry: aarg är det non som har not bra sätt att skaffa pängar ( så @¤ störande att hugga buskar <_< ) jag ska ha till sista kläderna... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 I Snowpeak, precis i början när du kommer upp för den första backen efter att ha hoppa över vattnet, så finns en väg upp till ett träd. Gräv dig under träden som varg så finner du 100 Rupees. Du kan ju som varg gräva på mörka fläckar för att samla rupees också, eller genom att döda fiender. Spräng även sönder stenar, leta efter gömda skatter m.m. + att varje gång du ger Agitha (insektstjejen som bor i Hyrule Market) en gyllene insekt så får du 50 rupees. Om du lyckas få ihop ett par av samma art får du 100 rupees. Vilken plånbok har du? Du måste ha den andra plånboken iallafall så du kan ha upp till 600 rupees för att kunna köpa Magic Armor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 12 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 ok tack hehe :cool: och en sak till är det non som vet var alla insekter är ??? :huh: / eller har en bra walkthrough som jag och andra kan använda :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Du kan också samla rupees på väg ner för backen till snömanen när man surfar på en isbräda. Det finns en 50 rupee och lite 20rupees där sen är det bara att dö när man tagit dom och börja om från början och ta ännu fler vilket gör att man kan hitta 50rupeen på samma ställe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 12 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 smart det hade jag inte tängt på tack :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 ingen orsak bara kul att hjälpa till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 (redigerat) Golden bugs ----->HÄR<------ Poe soul ----->HÄR<----- Heart Pieces ------>HÄR<------ Hidden skills ------>HÄR<----- Redigerat 12 Januari 2007 av Futurama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) Golden bugs ----->HÄR<------ Poe soul ----->HÄR<----- Heart Pieces ------>HÄR<------ Hidden skills ------>HÄR<----- Ingen funkar..___________________________ Fick Magic armor idag den är inte vad jag hade väntat mej.. När man tar på sig den så tar det rupees att ha den på sig hela tiden :( När jag hade den på mig så tog den typ 5rupees varje sekund :( Fast man skadas ju inte på hjärtorna :zzz: Redigerat 13 Januari 2007 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Golden bugs ----->HÄR<------ Poe soul ----->HÄR<----- Heart Pieces ------>HÄR<------ Hidden skills ------>HÄR<----- Hur kan den ta rupees? det är ju lite skumt.. den ska ju ta typ Magic Power, synd bara att MP inte finns i Ztp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Golden bugs ----->HÄR<------ Poe soul ----->HÄR<----- Heart Pieces ------>HÄR<------ Hidden skills ------>HÄR<----- hmmm konstigt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 mm mycket det är typ bara en fördel om man möter en boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 mm mycket det är typ bara en fördel om man möter en boss När kan man köpa MA? Jag är vid City in the Skies, lite dumt att ha den fördelen mot bossarna när bossarna nästan är slut. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg