Hoppa till innehåll

Youtube Film Till Avi!


Gäst trunks_

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

`Jag vet en som jag ej känner som bor i tyskland fattar ej vad han emna rmen han kan typ gå in på en Youtube sida och kolla på en film .. på nått sätt så får han in filmen i "Riva FLV Encoder eller Rica FLV Player" och sen kan han formatera filmen till .AVI och spara den.

 

Hur sparar man en Youtube film eller får över den till det programet?? för man måste blädrra i hårddisken när man ska formatera filmen.

 

Snälla ngn som vet svara då inget annat bara svara tack!! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

använd "video downloader" till Firefox, men då måste du ha något som kan konvertera .flv filer

 

programmet är bara 14kb :)

https://addons.mozilla.org/firefox/2390/

 

 

EDIT: sökte "Riva FLV Encoder" på Google & hittade länk, tror det är det programmet som du menar

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

OOOH TACK SÅ MYCKET :cool: :student:

 

TACK :P.. . de funakde.. japp de e den länken du skicka RIVA jag har.. formaterade youtubefilmerna till avi o de funakde hur bra som hällst =) THANKS

 

Men du har ett till problem ..

 

När jag vill få den högsta kvaliten till en konvert film så blir den som högst bara 23MB.. men en från tyskland skickade en film han ahr samma program hans film var 50MB..

 

Jag har satt på allt på de högaste nivån. Vf kan den inte bli mer än 23MB? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

Är det inte bra att filen är liten då? Annars tar dom så stor plats. Är det skillnad kvalitétmässigt mellan era två filmer?

Han kan även använt ett annat program för att konvertera.

Det finns mycket orsaker till skillnaden.

 

mm men jaa den filmen jag konverta den var ass sudig man såg inte ett piss o ljud kvaliten sög ... den tog bara 20MB 50MB blir ass braaaaaaaaaa

 

Nån som kan ett annat bra program flv till avi än RIVA???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag använder "Total video converter" men det är trial i 30dar & så får man en liten text-rämsa längst ner på filmen om man inte har registrerat, där man man även konvertera till .3gp & se på den i mobilen :) 1 minut .3gp i vanlig kvalité är typ bara 1mb

 

Samma här, fungerar toppen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...