Nemerlon Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 (redigerat) Min kompis laddade ner ett 10 dagars trial från IGN. Sedan när vi skulle spela med varandra så kunde vi inte se varandra fastän vi var på samma server och plats, vi såg också andra spelare fastän vi kollade åt samma håll :/ Vet någon vad felet kan vara? Redigerat 12 Januari 2007 av Nemerlon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 lol Om ni är på samma server så ska ni se varandra, jag tror ni har råkat trycka på fel server, för så fel kan det inte va :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 12 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 (redigerat) Men nu e det så, klockan på hans spel är 8 timmar efter det på mitt också. Någon annan som vet? Redigerat 12 Januari 2007 av Nemerlon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Du kanske har Europe versionen.. Och han US versionen..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Verkar som din kompis laddat ner US versionen, från www.worldofwarcraft.com. Den "rätta" kan laddas ner på WoW-Europe. :J Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg