TAGMASTER Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 men e n000b om man inte har en chippad rackare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 okej :P jag vill dock vänta tills min garanti har gått ut innan jag gör något olaglit med han. Och vill helst inte bli kallad n00b för det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tbbe Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 har runt 15 spel alla köpta lagligt eller i USA :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 test drive unlimited deadrising call of duty 3 gears of war oblivion (eller hade iallafall) alla är köpta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 har runt 15 spel alla köpta lagligt eller i USA :gitarr: Är det inte lagligt i USA ? xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
illnino7 Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 call of duty 3 quake 4 lost planet gears of war crackdown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Nu vill jag ju bara påpeka att Crackdown inte kommit ut än... Fast du kanske har en chippad 360...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Call of Duty 3 Gears of War Spel jag ska köpa i framtiden: Dead Rising, Bioshock och ett spel om andra världskriget som verkar ganska bra. Tillverkarna skulle visst använda samma grafikmotor som Epic Games hade när de gjorde Gears of War. (Unreal 3-motorn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Gears of War Oblivion Halo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Gears of War Oblivion Splinter Cell Double Agent Call Of Duty 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 45 spel alla köpta olaglit ;: ;: ;: min e flashad och man kan köra online ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 46 spel har vi nu :D ;:;:;:;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.