Johkie Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Asså var bor du egentligen -.-'? TBC är väl på 299 :- och själva wow går väll loss på 179 :-. Köp på internet, webhallen.com är att rekommendera. inte om man ska göra ett nytt acc. man måste ju aktivera med gamecard så man får ju 3 månader direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Om du menar att du undrar ifall man ska köpa ett nytt konto och typ flytta över charsen så, nej! Du uppgraderar bara ditt nuvurande wow konto till wow TBC konto istället =) enkelt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Om du menar att du undrar ifall man ska köpa ett nytt konto och typ flytta över charsen så, nej! Du uppgraderar bara ditt nuvurande wow konto till wow TBC konto istället =) enkelt! de vet ja. man kommer att få skriva in sitt acc namn, passet och cd keyn. sen är de klart. men jag ska liksom köpa ett nytt för jag sålde mitt till min kompis. men jag köper de på internett istället. kostar mellan 710-730 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Ska du Köpa WoW för 710? det går för 199 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg