w4nkarN Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Nån som lyssnar på My Chemical Romance eller Europe :bah: :medieval: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Europe är ganska bra men My Chemical Romance hatar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 MCR visst helt ok. Europe... vet inte riktigt. ganska ok äldre låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 mcr är bra, men europe rockar sönder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag har lyssnat lite på Europe, ett helt okey band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Black Parade med My Chemical Romance gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 My Chemical Romance Yes Europe var nyligen på en konsert :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 My chemical romance var underbara på nya skivan "Black parade". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Europe är grymma inom den svenska changern 'rock'. MCR är ett kletigt wannabeband med äcklig fjortisstämpel. Läste ett hemskt töntigt inslag om MCR i okej, då rubriken var satt: "Det enda som är vitt i bandet är hans hår" wow, emo asso!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 lyssnar inte på nån av dom.. men ''Helena'' av MCR är helt ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Europe Är rätt bra. Final Countdown, Carrie och Rock the night. Däremot Hatar jag MCR. Varför? för att dom är dåliga och Rock-wannabes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 (redigerat) Lyssnar lite grann på Europe Redigerat 17 Januari 2007 av Pcplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.