Simple Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 My Chemical Romance äger sönder Europe har gjort en del bra låtar dom också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Älskar Europe, kan inte hitta skivan "Wings of Tomorrow" nånstans :( Någon som vet var man kan köpa den? MCR är lite halvbra, gillar dom inte spec mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Welcome to the black parade låten ser ju ut att vara en sucsé då många i skolan nynnar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 de känns som de är två ganska olika band, båda har en eller två OK låtar, som jag hört, mcr har bara the black parade, allt annat är bara smörja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Lyssnar inte direkt på nån av dom, men både är väl helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Hatar MCR typ över allt annat och kommer aldrig i mitt liv tycka om dem. j*vla skitmusik alltså, t.o.m. sämre än fucking FOB - och FOB är sjukt dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Europe är skit.(Fattar inte att nåra säger att det är rock!) My Chemical Romance...Va f*n e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Europe är skit.(Fattar inte att nåra säger att det är rock!) My Chemical Romance...Va f*n e det? Kanske för att dom toppade svensktoppen jäkla länge under åttiotalet och att dom var det första svenska bandet som blev stora internationellt.My Chemical Romance går helt ut på att dom går och spenderar helgen på soptippen innan dom ska "spela". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag Hatar My Chemical Romance grovt, En sa såhär: (varning för mycket svordomar): "MCR är ett j*vla fjortisband som alla 13-15 åringar (finns undantag) tror att dom lyssnar på, i själva verket är dom stenkåta på sångaren och bryr sig inte om vad han sjunger bara han sjunger. MCR är f*n en j*vla trend och den är snart ute så sluta tjöta era j*vla popfjollor >_<" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag Hatar My Chemical Romance grovt, En sa såhär: (varning för mycket svordomar): "MCR är ett j*vla fjortisband som alla 13-15 åringar (finns undantag) tror att dom lyssnar på, i själva verket är dom stenkåta på sångaren och bryr sig inte om vad han sjunger bara han sjunger. MCR är f*n en j*vla trend och den är snart ute så sluta tjöta era j*vla popfjollor >_<" När folk skriver så brukar det bara vara skräp för att någon inte gillar bandet... men det här var faktikst sant :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 lyssnar rätt mycket på MCR, inte så mycket på Europe dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag lyssnar på MCR ^^ Jag skulle nog inte säga att de är ett wannabe rock-band. Jag skulle kunna tycka (och har hört från många) att de är ett mer emo stil eller provar vara emo stil band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.