Nisse08 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 nästan alla verkar tycka att det är bra men jag har bara spelat den tråkigaste banan :mellow: vad menar du med banan?? har du inte kommit längre eller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Upprepa inte samma sak igen... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag bara förtydligade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 allt e bara en stor "bana". Jag tycker mp e bra för det är inte för svårt men inte för lätt, alltså man kommer förbi om man försöker ofta. Det enda dåliga med spelet är att allt sitter ihop av hissar och den osynliga Sentry Roboten (kan vara i Pendrahna rifts eller Phazon mines, minns inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag ska köpa Metroid Prime i morgon. Det kommer kosta 49 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 var då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Om det är en fråga om att köpa Metroidprime som det faktiskt är så bara måste du köpa den! Själv har jag inte den men jag vet att den är bra om man tycker om svåra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det är sämst , fast det beror nog på att jag slutar spela ett spel ifall jag fastnar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Har du inget tålamod att fortsätta om du fastnar??? visst det brukar komma en frustation krypande om man fastnar men är man trofast så fortsätter man spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det är sämst , fast det beror nog på att jag slutar spela ett spel ifall jag fastnar :) vittsen med spelen är ju att det ska vara svårt! man måste försöka och försöka! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Det är sämst , fast det beror nog på att jag slutar spela ett spel ifall jag fastnar vittsen med spelen är ju att det ska vara svårt! man måste försöka och försöka! precis Redigerat 1 Mars 2004 av sotansson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 han får säkert oftast som han vill om han ber tillräckligt många gånger, men TV-spel lyssnar inte! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg