limmo Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 var kan man hitta den flygplanen Crop Duster??????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Ifall du syftar på ett flygplan, så finns det inte ett sådant flygplan på GTA: San Andreas på PS2, men kanske kan du hitta flygplanet i mods på PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cryone Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 var kan man hitta den flygplanen Crop Duster???????????det fins inga såna på gta sa på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 FEL FORUM ;) Finns ett GTA Forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 det finns visst ett flygplan på san andreas som heter Cropduster,den står uppe på ett breg nära flyplatsen i San Fierro på kartan är det en liten brun fyrkant,och den står ute i öknen nära gruvan vid ett hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Om man ska ha tillgång till det fygplanet så måste man ha klarat en sak.. tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Vad har du för konsoll?..alltså dator ps2 eller xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 det spelar ingen roll den finns på San Andreas utan att man behöver modda. när jag skrev breg några inlägg upp menade jag Berg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg