Hoppa till innehåll

Cs Siktet


yoadee
 Dela

Rekommendera inlägg

Första frågan, angående menyn är enkel.

Om du går in under options > Advanced så finns det en inställning vid namn "Buymeny" (något liknande i alla fall).

Där finns två alternativ. Ena är VGUI och andra är oldschoolmeny. Det är antagligen oldschoolmenu som är valt, så ändra till VGUI så får du den menyn du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att ändra buy menu till den du vill ha, verkar som du vill ha old style, så ska du gå in i Options > Multiplayer > Advanced och där finns det buy menu types och det finns då två att välja på:

Old style menus: Gör så att du bara har vit text till höger av skärmen.

VGUI menus: Gör så att din buy menu visar bilder och är mer grafisk.

Men jag förstår inte riktigt ditt andra problem, är det så att när du siktar på en person så får du texten nästan mitt i siktet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack för första frågan ja men asllså nar du tillexempel siktar på din kompis då ser du ju texten nere i ett hörn vad han heter hp o typ vapen jag undrar hur man få det på damma sätt fast det kommer typ stort under siktet när man siktar det är mycket lättare påd et viset blir alltid så när jag lanar och mycket lättare med det så jag undrar om d går när man spelar på servers me

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att kunna fixa det så ska du gå in på samma ställe som du ändrade det förra bara det att du ska bocka för Center player names och då kommer namnet stå precis under siktet. Själv tycker jag det bara är i vägen, men det är väl en smak sak skulle jag tro aja hoppas det va rätt iaf =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...