admin Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Floodkontrollen sänks till 20 sekunder på test tills vidare. Faller försöket väl ut så kommer den att behållas på 20 sekunder. Samtidigt ökar gränserna för PM till 500st samt bifogade filer till 5 Mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Bravo admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Wonderfull! Kan nu ladda upp lite filer när jag inte är fuska vip, men jag ska nog bli det snart igen för det rockar. "Flood" kontrollen är väll bra men jag kommer nog inte märka det lika mkt som att man får ladda upp för 5mb. Mer PM är underbart du behöver jag inte ta bort mina gamla fråna 2005 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Är lite bekymrad över tidsgränsen på inläggen. Redan nu skrivs det skit, så undrar hur det går nu men mindre inläggstid. Tycker fortfarande man inte kan skriva ett nyttigt inlägg (och hitta en tråd/läsa igenom) på mindre än 40 sekunder. Men om det fungerar, så visst, dock tror jag inte det håller i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 woicer: Det är därför det är på test ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Härligt. Nu kan vi se hur detta urartar sig. Vilket jag tror kommer gå åt skogen ( i alla fall vad jag tror). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 ja det blir skönare i GF:en och i spammforumet nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Positivt:Mer utrymme på pm boxen Negativt:Flodkontrollen sänks, jag hoppas det byts tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Det här låter ganska bra. Men som vissa andra sa Floodkontrollen kanske är lite för låg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Det här är något jag gillar, men som förmodligen kommer att spåra ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Bra :D men hoppas inte några spammers kommer & förstör så att det byts tillbaks till 45 sek <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Bra :D men hoppas inte några spammers kommer & förstör så att det byts tillbaks till 45 sek <_< Det finns redan spammers som förstör, och med 20sekunders floodkontroll lär det ju inte bli bättre? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.