Floodkontrollen sänks till 20 sekunder på test tills vidare. Faller försöket väl ut så kommer den att behållas på 20 sekunder. Samtidigt ökar gränserna för PM till 500st samt bifogade filer till 5 Mb.
Floodkontrollen Sänks
Bravo admin!
Wonderfull! Kan nu ladda upp lite filer när jag inte är fuska vip, men jag ska nog bli det snart igen för det rockar.
"Flood" kontrollen är väll bra men jag kommer nog inte märka det lika mkt som att man får ladda upp för 5mb.
Mer PM är underbart du behöver jag inte ta bort mina gamla fråna 2005 :)
Är lite bekymrad över tidsgränsen på inläggen. Redan nu skrivs det skit, så undrar hur det går nu men mindre inläggstid. Tycker fortfarande man inte kan skriva ett nyttigt inlägg (och hitta en tråd/läsa igenom) på mindre än 40 sekunder. Men om det fungerar, så visst, dock tror jag inte det håller i längden.
woicer: Det är därför det är på test ;)
Härligt. Nu kan vi se hur detta urartar sig. Vilket jag tror kommer gå åt skogen ( i alla fall vad jag tror).
ja det blir skönare i GF:en och i spammforumet nu iaf.
Positivt:Mer utrymme på pm boxen
Negativt:Flodkontrollen sänks, jag hoppas det byts tillbaka!
Det här låter ganska bra.
Men som vissa andra sa Floodkontrollen kanske är lite för låg.
Det här är något jag gillar, men som förmodligen kommer att spåra ur.
Bra :D men hoppas inte några spammers kommer & förstör så att det byts tillbaks till 45 sek <_<
↗ till inläggetBra :D men hoppas inte några spammers kommer & förstör så att det byts tillbaks till 45 sek <_<
Det finns redan spammers som förstör, och med 20sekunders floodkontroll lär det ju inte bli bättre? Eller?
nee, ja tycker 45 sekunder var bra. då finns de ju lite tid att titta igenom inläggen innan nåt nytt kommer. men det är ju på test.
↗ till inläggetjag märker inte så många spammers, vi för se om det blir mer med 20sekunders regelnBra :D men hoppas inte några spammers kommer & förstör så att det byts tillbaks till 45 sek <_<
Grymt bra admin, hade knappt något kvar av inbox'en.
Jag gillar att det blir mer utrymme för att ladda upp filer och att man kan ha fler PM nu.
Men jag är lite skeptisk till att sänka floodkontrollen, det lär med allra största förmodan, leda till mer "skit inlägg".
Trevligt.
Det här var ju jättebra
Det där med Floodkontrollen är skit bra! Fuska.se tar inte längre nästan 1 minut från sitt liv för att man ska få skriva nästa skit inlägg / tråd lr nåt =)
Heureka!!!! Det var därför jag slapp vänta varje gång jag hade skrivit klart ett inlägg!