mchoklad Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Skrivet 13 Januari 2007 My Webpage :cool: ASSÅ VAD TYCKER NI OM SIMS? SIMS, SIMS 2 BARA DET ÄR ETT SIMS. tYCK TILL! Citera
hades_932 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Skrivet 13 Januari 2007 The Sims är ett otroligt tråkigt, irriterande, enformigt, jobbigt spel som man knappt orkar köra i en kvart! Jag menar vad är det för kul att gör vardagliga saker som att t.e.x gå på toa? Citera
Gäst PoisoN Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Skrivet 13 Januari 2007 Ja, otroligt tråkigt, vad har det för mål igentligen? Jag menar, vad är det för roligt med att göra vardagsysslor... Fel forum Citera
ShitBreakSean Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Otroligt, otroligt tråkig, förstår inte hur folk kan gilla det... Försökte köra det en gång, tröttnade efter typ en kvart, man måste ju hålla reda på 40.000 olika grejer hela tiden, hålla dem glada och mätta och rena och gud vet vad... Och precis som BabyPoo sa, hur kul är det att gå på toa och sånt? Citera
Gäst Helgon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Det är något man fastnar för när man är hos polare, sen när man själv har det är det inte lika roligt. Jag har några av spelen, och det är fortfarande hyffsat kul. Utan cheats skulle spelet varit hemskt tråkigt, det måste jag medge. Citera
KalphiteQ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Inget kul alls föresten borde du läsa reglerna och leta rätt på The sims foumet som ligger: Spelforum->The sims /2 Citera
Gäst Helgon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Inget kul alls föresten borde du läsa reglerna och leta rätt på The sims foumet som ligger: Spelforum->The sims /2 Motivera istället för att leka moderator? Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Världens mäst Överskattade spel o tråkigaste ochså är The sims :) Tack för mig ;) Citera
Gäst Helgon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 The sims var roligare förut, frågar ni mig var 2an ett stort fiasko. Alla versioner innan 2an är bra, enligt mig. Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Sims 2 är inte roligt, däremot kan The Sims vara kul och plocka fram ibland. Men jag tycker det blev lite för mycket när "makin Magic", etc. kom ut... Och sen håller jag med Helgon om att Sims utan fusk e tråkigt. Citera
Crys Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 The Sims 2 kan vara kul i en timme kanske men inte längre en så . Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.