Gäst Pcplayer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Tycker ni det är värt att köpa En usb adapter för 500 o sen internet på Ds et för 400? Ja menar det verkar ju ganska coolt o surfa på internet med sin DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Meningslöst eftersom du redan har internet på datorn som är 100gr snabbare och kan komma in på ännu fler sidor osv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag har Nintendo DS lite browser så jag kan surfa hemma hos andra och på MCdonalds och på tågstationen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Hmm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 onödigt skulle jag säga.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Då köper jag inte det :) Men jag har 900 vad ska jag köpa då ? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) spara dina pengar? åh mcdonalds nu vill ja ha nintendo ds! Redigerat 14 Januari 2007 av Mashemoto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex_0987 Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 kan man köra typ runescape elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Den kan inte köra flash, film/ljud-filer, java eller anndra sidor som kräver installation av annat slag. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex_0987 Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Den kan inte köra flash, film/ljud-filer, java eller anndra sidor som kräver installation av annat slag. <_< ok då vet jag det men går det att gå in på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 (redigerat) INFORMATION! --------------------------------------------------------------------------------------- The recuirements of this product: Internet + Wireless LAN acces point or Windows XP with broadband internet + Nintendo DS Wi-Fi Connector. (Kan änvändas även på hot-spots.) --------------------------------------------------------------------------------------- Nintendo DS Browser Specifications: *Browser Engine: Opera 8.5 *Formats supported: HTML, XHTML, XML, ECMAScript, CSS (There are some funktions which won't be fully supported.) SSL 2.0/3.0, TLS 1.0 (Depending on the webbsite, some of them cannot be used.) *Formats Not Supported: Flash, Movie Files, Sound Files, PDS Files, and other files which require plug-in. --------------------------------------------------------------------------------------- Redigerat 18 Januari 2007 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Tackar man tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg