RaXeZ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Hej jag har nåt cp fel på mitt Gta San Andreas, när jag ska starta spelet så launchas det inte, rättare sagt inte ett skit händer. Jag har haft detta fel en gång förut så då tog jag bort det. Men förra veckan blev jag sugen på att spela det så jag installerade det. Första dan funkade det perfekt, men nästa dag funkade det inte. Det hjälper heller inte att installera om! Någon som vet hur man kan fixa det (om det går)
Raptomex Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Skrivet 18 Januari 2007 Det kan vara någon fil som är pajad eller så nått system i din dator. Men eller så är det fel på skivan. Eller så kanske du inte har nått att launcha, du vet ju att man måste trycka på single player först, sen sparar du :P
RaXeZ Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2007 det startar inte överhuvudtaget när man trycker på play :P
Gäst Szellerie Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Skrivet 19 Januari 2007 Ifall skivan var repig skulle han kunna fatta att det var felet utan att behöva fråga här... ;)
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Skrivet 20 Januari 2007 Ta bort Grand Theft Auto -Folder och sen installera om kanske.
RaXeZ Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2007 allt det som ni har sagt har jag testat förut :P Men ska jag vara ärlig så vet jag nog vad felet är och jag är "på väg" att fixa det :D
RaXeZ Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2007 att jag körde med en crackad verision och läste inne på nätet att nån annan hade felet. Dock så verkade det inte som om han fick sitt att funka, så jag tröttnade på att vänta och beställde HELA SPELET igår :D
Rekommendera inlägg