Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ganska pinsam fråga men.. Kan nån säga hur och var man kan ladda ner Photoshop 7.0 gratis? Om man kan det alltså.. :unsure: Adobe lr Download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Nu har jag gjort några biler med eld t ex den jag har som avatar.Tomas1 har du nån sån här video med is text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Nej tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ok.tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Is är ju lätt som tusan. Eld videon var kul. Bästa film-tutorial jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 is e inte alls lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 silver star ett tips att göra istext är att när du har gjort klart eldtexten tryck ctrl+shift+e sen ctrl+i så har du någon slags liknande iseffekt F.B.K, 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 is e inte alls lätt! Menar du att du inte förstår engelskan i Is-tutorialen? Jag kan översätta den nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 För is uppåt, gör eld, sen ta Image>Adjustment>Hue/Saturation och kryssa i Colorize och fixa blått.. Kanske går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 För er som undra var jag hitta eldvideon, jag hitta den på http://www.esoul.org/tutorials/ kolla om ni hittan nån annan bra video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) Försökte göra lightning.men funka VERKLIGEn inte.Men ahr non msn.som kan beskriva hur man gör istext? Redigerat 2 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag behöver hjälp ! när man är där på Hue/Saturation så när det ska bli orange så funkar det inte ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.