Slasktratt Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Tja. Detta gäller min mage. ;D Är typ hälften av levlarna in i spelet med min lilla gnome nu, och har kommit på att jag knappt använt mig av mina yrken överhuvudtaget. De står stilla på både Herb och Alch. Herb tycker jag är skitsegt, och har knappt något skill i det alls. i Alch har jag inte gjort någonting och har hört att det är jobbigt att avancera i det, men är skitbra i högre grader. Tycker ni att jag ska ha kvar mina yrken och sätta igång att fixa skillsen i dem, är det lönt? Eller ska jag byta ut nåt? Eller kanske ta två helt andra? Och varför? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Det stämmer att Alchemy är väldigt bra att ha på 60, du kommer tjäna pengar på transmutes (tex förvandla Arcane Crystal och Thorium Bar till en Arcanite Bar) och Flasks (dock ganska svårt att skaffa recepten till dessa, sällsynta drops och dyra på auktion), och så hjälper ju health/mana pots alltid. ;) Jag tycker inte att du ska slänga bort det. :o Redigerat 14 Januari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Om du inte orkar att träna Alchemy kan du ha två gatharing skills , Skinning + Herbalism /mining. Det är änkelt och man tjänar mycket pengar ;D Om man säljer allt på AH Redigerat 14 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Herbalism/Skinning Herbalism/Mining mining/skinning är bästa kombinationen för att fixa pengar tycker jag. Men oftast så är det jobbigt med alchemy och herbalism på end game, t.ex när folk vill ha potion osv så måste du dela ut till många =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Herbalism/Skinning Herbalism/Mining mining/skinning är bästa kombinationen för att fixa pengar tycker jag. Men oftast så är det jobbigt med alchemy och herbalism på end game, t.ex när folk vill ha potion osv så måste du dela ut till många =P Aa, Men man tjänar MASSA pengar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg