Gäst Szellerie Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Tjohej, var och kollade på en medlem här på fuskas statistik, och fick se nåt konstigt... För er som inte fattar vad det konstiga är, så är det att det står att medlemmen skrivit färre inlägg totalt än vad han/hon skrivit i allmänt. :blink: Redigerat 14 Januari 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 öh, ser rätt konstigt ut tycker jag :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Det blir så om man skriver inlägg i ett forum, där inte inläggsräknaren går upp. Så som Spamforumet & Runescape & Tibia forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Det vet jag, men inläggsräknaren går väl upp i Allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Nej,det tror jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Det vet jag, men inläggsräknaren går väl upp i Allmänt? Men spamforumet ingår väll i Allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Det vet jag, men inläggsräknaren går väl upp i Allmänt? Ja, men det är bara i subforumet "Spam" som man inte inläggsräknaren går upp. Det gäller inte hela Allmänt sektionen, som debatt subforumet t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Ska jag vara ärlig tror jag inte det finns någon som skrivit 500 inlägg i Spamforumet. Jag tror snarare att det är något fel bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.