Crys Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Melodifestivalen? w00t? Jag hade nästan glömt bort att den ens fanns. Jag har ingen aning om vilka som ska spela och jag förväntar mig ingenting. Skulle förvåna mig om jag ens orkade kolla (: Suger ändå. ^^ Godnatt. Samma här , Men det brukar sluta att jag kollar endå xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Gillar inte Schlager så mycket precis , Men kollar alltid på det med familjen endå :) Mee Too, And You Know It ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Inte för att jag gillar schlager och sånt men brukar alltid kolla med familjen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 kommer inte kolla.. önskar bara lite ''hårdare'' band skulle vara med.. skulle inte va fel med t.ex Khoma :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alexzien Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Tjatja. Jag tycker det ska bli riktigt kul att Addis Black Widow är med i år. Var länge sedan man såg dem nu.. Vill även tipsa om en ny sida som jag skapat om Melodifestivalen och ESC. http://schlager.inc.se Besök gärna forumet och skriv av er om schlager :) Tack tack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.