Svennis_93 Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 :( Hej hur gör man en egen "spraylogga" som man kan använda i counter-strike? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 till CSS eller CSCZ eller CS 1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Tror han menar cs :| Fixa en bild. Gör namn, vad du vill, och sedan fixa den till en wad fil. Byt namn på filen till tempdecal. Lägg den i counterstrike/cstrike och där.. Obs, steam skall inte vara på.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 hur gör man den till en Wad fil? :visslar: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Här -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 lr rättare sagt här http://www.fpsbanana.com/tools/39 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 eller ännu rättare sagt.. HÄR: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...5&hl=spray&st=0 :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Asså jag vet hur man gör sprayloggan och så men inte hur man gör den till wad-fil :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 prgrammet jag länkade till öppnar du bilden i och gör sparar sedan genom den till wad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Ok ska prova. Tack på förhand... :) Okej nu har jag gjort den .. men vart ska jag spara den och ska den heta något speciellt..Och det står när jag dubbelklickar på den att den filen inte är ett giltligt win-32 program :huh: Men funkar det ändå ? Tacksam för svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 den skall heta "tempdecal" och ska ligga direkt i cstrike mappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Ok ska prova. Tack på förhand... :) Okej nu har jag gjort den .. men vart ska jag spara den och ska den heta något speciellt..Och det står när jag dubbelklickar på den att den filen inte är ett giltligt win-32 program :huh: Men funkar det ändå ? Tacksam för svar :) I den guiden jag postade finns alla svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg