MursCruento Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Han: Tjena kexet! så här står du och smular... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 HAhahahah. Du är f*n grym på sånt här :D Det sa hon med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Ska vi dra hem till mig och dammsuga? Jag håller i slangen, och du suger ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Vill du vara med när jag tränar armhävningar. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Om det kommer en stor gubbe med vitt skägg som försöker få ner dig i en säck så kan du ta det lungt, det e nog bara tomten som vill ge mig det jag önskar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Hej , jag har stake och det är ditt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Hon: Vad äter du till frukost då? Han: Din oskuld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 "Dina tänder är som en stjärnor, dem är gula och sitter långt ifrån varandra" ;) Ne, men annars finns ju denna : "Min säng gnisslar, vill du höra?" ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 -Jag drömde om dig inatt. -Vad var det då? -Jag vill inte gå in på det. Klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 du är så jävla ful, så det är min plikt att ta din oskuld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Polisen letar efter min kuk, kan du hjälpa mig att gömma den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Ska vi dra hem till mig och dammsuga? Jag håller i slangen, och du suger ... Asbra! Polisen letar efter min kuk, kan du hjälpa mig att gömma den? Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.