Ryssfemma Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 OK, denna, da ganska bra om man vill ha nått en kväll lol. Hej, är du oskuld? Nej! Bevisa det! Oskuld är inte något som existerar fysiskt så det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 lol 2 kalssiker Har vi mötts? Går du hit ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Hummerpojken är inte dum... Då ska det alltså vara så här: Hej, har du din oskuld kvar? Nej! Bevisa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Ska vi leka brandbil? du tjuter o ja sprutar f*n den funkade ju x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Hahahahaaa!!! Tjena, haru sett min dalahäst- samling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Ett bra tips att dissa en. Han : Tjena snygging, ska vi gå hem och ha lite kul? Hon : *tänker*Han är jätte snygg, och chramig*tänker* Hon : Visst. När dom kommer hem, sätter han på datorn och sätter i gång CS/DotA/WoW. Bra raggningreplik Ska vi gå hem och testa min nya säng. Och dess sängfjädrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Jag har läst hela tråden och kommit fram till att........................... ALLA ÄGER, DOM E SÅ j*vla ROLIGA OCH BRA jag har en också men den e nog gammal. Du e så j*vla het, här ta en kall läsk och kyl ner dej lite. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 (redigerat) ska vi va ihop? det är min bästa raggning replik jag fick typ 3-4 tjejer på det sättet (alltså på blip XD) Redigerat 29 Maj 2008 av gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Vill du känna på min joystick?? ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 ska vi va ihop? det är min bästa raggning replik jag fick typ 3-4 tjejer på det sättet (alltså på blip XD) omg på blip Vill du känna på min joystick?? ;| f*n va bra:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Lol, den här är från Lilla Al Fadji & Co. Först låtsas gråter man och sen säger man. - Du vet när man hackar lök, man får tårar sådär och du har värsta lökarna. AHAHAHAHHAHAHA, jag skratta i en timme :D Redigerat 6 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Vet inte om dehär har kommit redan(orkade inte läsa igenom allt) Han:Tog det sjukt? Hon:Vad? Han:När du föll ner från himlen? Han:Din pappa måste ha varit tjuv.. Hon:Hurså? Han:Han stal alla himlens stjärnor och lade dom i dina ögon... Hitta de dem från ett Finlandssvenskt forum där fanns 100tals Raggarrepliker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.