Rullis Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Tog det sjukt!? :S Svenska plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Eller Visste inte att änglar kunder flyga så lågt förens jag krocka med dig -Du har någonting som tillhör mig? -Vaddå? -Mitt hjärta... Eller Visste inte att änglar kunde flyga så här lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 säg till tjejen som du är kär att fråga dig en fråga: är du man eller mus? Svaret: Jag är man som älskar mus! fick den från Sean Banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Hittat på ett finlandsvenskt forum (x3m) -Hej! Vill du vara vänlig å doppa ditt finger i min kaffekopp? -Va? Varför det?! -Jamen, det är så att sockret är slut.. lul EDIT - Glömde den här: Snygga skor, vill du kn*lla? lulx2 :D Redigerat 13 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 "Var unik och annorlunda, säg ja." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 ska vi va ihop? det är min bästa raggning replik jag fick typ 3-4 tjejer på det sättet (alltså på blip XD) Jag hoppas du vet att det egentligen är 30 åriga gubbar som tänker bli vän med dig och sedan röv-våldta dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 jupp håller med dezen....hände mig en gång ändå så varnade dezen mig men jag vägrade lyssna och nu har jag inga problem att skita längre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Dina ögon lyser mer än solen, därför är den avundsjuk på natten Jag ser inga stjärnor, är det du som har snott dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Fina ben... När öppnar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Är det någon här som går fram till någon och säger:Ska vi kn*lla? Aja jag har en replik. Du får en 100-lapp om du tar av dig kläderna på 30 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Inte för att skryta, men det är jag som e Batman ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Vill ni dra ner någon på plats. Du: Jag har stor zibbie Hon: Det tror jag inte Du: Jag vill bara få ner dig på plats Är hon kåt ofta så funkar det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.