Zaff Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag har nyss fått tillbaka min lvl 40 som var hackad på Runescape och nu undrar jag hur mycket är addy(t) legs värda? För jag hade sånna på mig.. Ni kan skriva värde i pengar och items ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 typ 50k kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 typ 50k kanske? Kanske? Vill gärna ha säkra, seriösa svar ;) Men tack ändå. Du kan ju ha rätt också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Gå på w1 gå på bankens baksida i varrock (den stora, west bank) och se om nån säljer addy (t) legs så ser du vad han säljer för. Annars är de nog runt 50k som Nova sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 (redigerat) Gå på w1 gå på bankens baksida i varrock (den stora, west bank) och se om nån säljer addy (t) legs så ser du vad han säljer för. Annars är de nog runt 50k som Nova sa. Ok tack. Redigerat 18 Januari 2007 av SAFFE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 skriv inte tråden kan låsas nu det bryter mot §1.11 tror jag det var men kolla runehq som sagt finns priser där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 skriv inte tråden kan låsas nu det bryter mot §1.11 tror jag det var men kolla runehq som sagt finns priser där Aha ok har ändrat det, men jag ska kolla på runehq.com nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg