Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Sverige är inget att vara stolt över, samarbetat med nazi's och har inte gjort mycket alls för att göra världen till ett bättre ställe. Haha. Så bara för att han inte tycker Sverige är något man ska vara stolt över (därför att de har sammarbetat med Nazi:s bla.) så är man invandrare och ska flytta? Intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 JAG ÄR SVENSK OCH JAG HATAR SVERIGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 JAG ÄR SVENSK OCH JAG HATAR SVERIGE Kul för dig då. Men varför hatar du Sverige? Sverige är inte så j*vla dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Jag hatar det eftersom att alla coola påstår att de älskar sitt fosterland. Så sjukt töntigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Bara för det? Tänk om för f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Okej jag hatar det inte, men jag älskar det absolut inte. Jag skulle vilja höra varför många påstår att de älskar sitt fosterland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Många säger det nog bara för att de tycker det låter häftigt, eller för att de har något emot invandrare. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.