Zimens Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 På mina föräldrars bärbara så måste min iPod vara inkopplad innan datorn startas. Så prova att stänga av, sätta in sladden och sen starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Ok tack ska prova dt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 men du har ju fortfarande ingen ipod... men jag hade samma problem med min sandisk. fast den vare bara å installera om drivrutinerna i datorn så funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Stötte på samma problem förut. Jag hade kopplat in den till usb-uttagen i skärmen ist för de i databurken. USB i skärmen laddar bara. USB i dator kan föra över musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Men... Datorn bryr sig inte om det är en iPod eller MP3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Om du har F-Secure är det de som stoppar det annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 har du alla program som man måste ha :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.