Crys Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Slarvigt av Blizzard. :ph34r: Redigerat 28 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Bugg och bugg :P Men det är ett fel, kunde inte hitta en diräkt länk längre, men det e typ bara å leta en liten stund.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 En liten "historia"... Jag kom hem från skolan fullt med förhoppningar. Jag öppnade min Special Edition låda och tittade igenom allt undertiden jag åt mat. Jag gick ner till mitt rum och satte in skiva 1 och startade installationen. Det hängde sig när jag skulle köra andra så jag gjorde om skiten. Det funkade inte andra gången heller så jag tog min skiva och gick till det närmaste hand fatet och började tvätta skivan. Efter ungefär 2 minuters skiv tvätt ran det av en liten hinna från skivan. Nu tvätta jag skivan och tänkte med hög pulls att jag förstört skiten men så var det inte. Jag satte i skivan och nu funkade det perfeckt. Detta hände även på CD 3 så jag gjorde samma sak med den och hinnan åkte av. Nu fick jag det installerat. Paketerings / Bild trycknings problem eller vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Du kunde väl användt dvd-rom skivan? Tryck in den, sen så installeras hela spelet, behöver inte växla skivor hela tiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Bah tror du det är Blizzard som gör en felaktig box själv eller? Det är säkert något som hänt i affären eller något x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 testa med att putsa skivorna med en trasa lr nåt och sen torka av med papper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Bah tror du det är Blizzard som gör en felaktig box själv eller? Det är säkert något som hänt i affären eller något x3 Jag tror det hände när de tryckte bilden på ovansidan av skivan. På en sådan tryck maskin som ska trycka flera miljoner skivor så finns det en liten tunn plast skiva som sitter under som är av ett matrial som kan tänka sig att klistra sig fast lite i skivan, säker det. Jo jo, klart jag skulle kunnat använda DVD-romen men jag såg inte den för än 2 dagar senare. Den låg längst ner i boxen så det var svårt att se den :| <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg