Hoppa till innehåll

Om C/c++ ( Och Andra Dator Språk)


darzak

Rekommendera inlägg

kan någon här på Forumet antingen C eller C++ , jag skulle gärna vilja lära mig , jag kan tyvärr inte betala ngt men jag hoppas vi kan komma överens om ngt , och jag är fullt medveten om att det tar minst 30 dagar att lära sig...

 

jag skulle ochså vilja lära mig HTML(advancerad) om någon här kan det riktigt bra ( inte typ newb commands osv det kan jag...)

 

och om någon ( inte så stor chans) kunde lära mig typ MYSQL och PHP skulle jag vara mycket tacksam!

 

och om någon har en bra C (<-- OBS! C , inte C++!) compiler skulle jag vara mycket tacksam om han/hon/hermafrodit skulle kunna skicka den till mig.

 

 

jag är bara 15 år o går i skolan och vi får inte lära oss detta och mina släktingar säger att alla typ dator/adminstrator kurser är total BS och man kan lära sig allt från en E-Book... skulle vara mycket tacksam om något kunde kontakta mig om det ovanstående.

 

 

min MSN: [email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flyttar till Grafik / Programmering

 

Avancerad HTML finns knappast inte, du kan het enkelt inte göra så mycket med HTML... Du får ta hjälp av andra tekniker som XML, Javascript eller ännu bättre Asp eller Php om du vill göra något lite mer avancerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan typ lite om C++ men om du säger att du vill lära dig C så kan jag inte hjälpa dig men om du ville lära dig C++ så kan jag gärna fösöka lära dig lite granna varje fall :cool:

 

//Zenso :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har redan bloodshed dev-c++ , men den fungerar inte, håller på att fixa, men tack för att du iallafall ''försökte'' hjälpa mig.

 

Vad är det som inte fungerar? Sidan eller programet? Jag tror bara dev-C++ fungerar på Windows XP. Jo den ska fungera på andra system. Redigerat av CheatCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...