Baf2 Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Hey Hey. Tänkte ge lite guide till er som inte kan så mycket om psp. - upptatera aldrig.Går inte nedgradera den då om du har uppgraderat den till 3,00-högre ???Varför ska man inte uppgradera??? svar: Efftersom du inte kan ladda hem demos och spela på den.Du kan inte spela iso och emolater. ???Framtiden då??? Jo i sommar så kommer du kanske kunna nedgradera 3.03. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 vad bra nu vet jag det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 18 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 vad bra nu vet jag det :) tack du får 100 fm av mig!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 menar du värkligen det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Men måste man inte uppgradera till nån verision över 3.0 för att kunna andvända kameran? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Hey Hey. Tänkte ge lite guide till er som inte kan så mycket om psp. - upptatera aldrig.Går inte nedgradera den då om du har uppgraderat den till 3,00-högre ???Varför ska man inte uppgradera??? svar: Efftersom du inte kan ladda hem demos och spela på den.Du kan inte spela iso och emolater. ???Framtiden då??? Jo i sommar så kommer du kanske kunna nedgradera 3.03. :cool: Varför skriva en guide när du själv inte kan något? Menar inget illa, men du har fel. Att uppgradera till Dark_Alex's FW 3.03 OE-A är det bästa man kan göra. Har man 3.03 OE-A så kan man spela alla ISO/CMD filer, plus att den har en inbyggd Playstation emulator. Sen kan man också nergradera från 3.03 OE-A till 1.50, det finns nämligen en inbyggd "Recovery meny" så man enkelt kan nergradera tillbaka till 1.50 Nu vet jag inte om du pratar om Sony's FW, men folk kan få fel uppfattning och tro att man inte ska använda 3.03 OE-A eller OE-B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 jadå du kan få men jag vet inte hur man ger bort fm till anfra??? använder endå inte fm så mkt så du kan få dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg